ATAG A203C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG A203C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

JorisdeHond 19-06-2015
Geschreven voor: ATAG A203C

Ketel bijna twee maanden in gebruik. Ketel werkt gewoon prima, snel warm water en constante temperatuur. Deze ketel is ook veel stiller dan de oude. Bijkomend voordeel is dat bij warmtevraag ( CV ) de leidingen veel minder geluid maken ( tikken ). Gewoon een aanrader die ongemerkt zijn werk naar behoren doet.

will10oktober1937 15-01-2015
Geschreven voor: ATAG A203C

Zooo,n groot verschil met onze oude ketel, we horen m niet meer brommen en knallen, bijna geruisloos en ook goedkoper stoken natuurlijk.
Heel erg tevreden en met n grote lach
, smorgens de warmte van Atag

Janwilma 13-03-2013
Geschreven voor: ATAG A203C

Ik ben gewoon heel tevreden. Kan mijn gasrekening van volgend jaar niet afwachten.
Naar mijn idee stook ik goedkoper en is het redement stukken hoger dan mijn oude cv ketel.

JRispens 02-03-2013
Geschreven voor: ATAG A203C

Prima goedkope ketel, die doet wat hij moet doen. Samen met de thermostaat eenvoudig uit te lezen en te bedienen. Volgens specificaties zeer zuinig, in de praktijk zal het stroomverbruik echter ietwat tegenvallen (pomp draait alleen maar op 90 watt, geen langzamere stand). Bij branden zeer stil, draait eenvoudig op lagere temperaturen dus ideaal voor nieuwbouw.